Brändi hääl annab edasi brändimaailma. Seetõttu tuleb kõikides reklaamtekstides sellest kinni pidada.
Brändi hääl annab edasi brändimaailma. Seetõttu tuleb kõikides reklaamtekstides sellest kinni pidada.
Reklaami peasõnum ja selgitused peavad alluma ettevõtte ärilisele vajadusele. See tundub lihtne teema, kuid sageli on ühel tootel ja teenusel väga palju omadusi ja argumente, mida esile tuua.
Kampaaniatervik on käepärane termin reklaamtekstide terviklikkuse jaoks. Nagu nimigi ütleb, on tegu kampaaniaga, mis peab mõjuma tervikuna. Reklaamtekstid on kampaania üks kõige olulisematest osadest ja seetõttu peab kampaaniatervikut nägema ka läbi tekstilise ühtsuse.
Reklaam on kollektiivne looming ja ettevõttesiseselt on äärmiselt oluline, et kõik kampaaniaga tegelevad inimesed saaksid ühte moodi aru. Seega ideed tuleb müüa ka ettevõtte sees.
Reklaamis on kõige olulisem hoida fookust. Teisisõnu – räägi alati olulisest. Tootest või teenusest. Kuna teleklipp on reklaamimaastiku kõige ahvatlevam formaat, siis suurim piirang selle formaadi puhul on aeg.
Mille poolest erineb raadioklipi tekst teistest reklaamtekstidest? Raadioklipil on ajaline piirang, mis seab igale sõnale ja pausile erilise tähenduse. Raadioklipi teksti lugemisel tuleb arvestada vähema tekstiga ja aeglasema lugemisega, sest raadiohääl loeb teksti mõõdukalt ja rõhutades.
Välimeedia formaat eeldab pildi ja teksti koostööd. Pilt ei pea olema tingimata pilt, vaid visuaal või ka näiteks taustavärv. Välimeedia on üks peavoolu reklaamikanalitest, mis ühtlasi kommunikeerib ka staatust. Näiteks sotsiaalmeedia reklaamist eristab teda jõulisem suhestumine konkurentidega.
Sotsiaalmeedia on üks lihtsamaid ja keerulisemaid meediume. Lisaks sellele, et ta on kohati ka tasuta, oskavab enamus inimesi sinna sisu luua. Enda konto hoidmine tundub lihtne ülesanne, kuid nii nagu on vaja teha sama tööd kellegile teisele, muutub teema keeruliseks.