« Tagasi

Jeffree Star ja loovkirjutamine

Keskendume siin postituses loovkirjutamise osasse. Tegelikult on siin episoodis ka muud juttu, näiteks Jeffree Starist - ka väga huvitav teema. Kuna reklaamtekstide kirjutamine tundub olevat hästi tekstikeskne, siis tegelikult on tekst ainult ideede vahendaja ja oma reklaamikarjääri või reklaamiõpingute alguses ongi raske koheselt asjale pihta saada just sellel põhjusel. Iga tekst esindab mingit ideed ja mida madalavõnkelisem see idee on, seda suurem on võimalus - jätta ettevõtte bränd unarusse.

Ma ei taha ütelda, et allahindluskampaaniaid ei peaks tegema - pigem vastupidi. Neid peab tegema, lihtsalt sõnumi moodustamisel tuleb arvestada tervet faktorite pilve selleks, et neli sõna õigesti kokku saada. Lihtsate sõnumite puhul ongi kõige raskem just see eelneva informatsiooni kokku panek ja arvestamine.

Hetkel tundub, et ma räägin ainult neljast sõnast ja lihtsõnumitest - ei räägi. See on hea sissejuhatusteema, tegelikult avaneb reklaamtekstide loovkirjutamisel terve filosoofia. Nagu mõtteviis, kuidas reklaamtekste kirjutada.

Olen loovkirjutamise õpetamisega tegelenud nüüd ligi 3 aastat ja seetõttu leidsin, et minu tähelepanekud võiksid olla kasulikud just neile, kes plaanivad võtta loovkirjutamise ainet või kes soovivad tulla minu koolitusele. No muidugi ka neile, kes kes alles otsivad oma teed, või otsivad reklaamtekstide kirjutamise kohta infot. Mul on tähelepanekuid tegelikult veel ja järgnevates Turundustunni episoodides toon nad jupikaupa kõik esile.

Podcasti kuulajatest reklaamihuvilised! Kui vähegi aega on, kuulake seda episoodi, tuleb kasuks.

uku.nurk@opime.ee |  +37253496583

Uku Nurk